woensdag 31 augustus 2011

over de ZsaZsa--halterjurk die bijna helemaal klaar is ...


k had het mezelf beloofd, nog voor september s dit kleedje klaar ;)
ben best tevreden met t resultaat daar k geen ervaring heb met tricot!


nu heb k alleen nog een klein probleemke, de zoom!
daar s nog niks aan gedaan t is te zegge:
k had daar een biaiseke aangeprutst, in t katoen,
dus da ding leek meer op een klok dan ne rok!
nu weet k dus nie goe hoe hier aan te beginnen,
k zal t met mijn "gewone" bernina moette doen
maar ben bang dat k met mijn "speciale" tricot steek
(wa perfect werkt binnenin)
ook weer da klok-effect krijg!

dus ... ge hoort me al komen ... suggesties van uwe zijde
zijn zeeeeer welkom!!!


bij het Leuvens stiksel kan je het patroontje van dit kleedje voor
een luttele 5 euro aanschaffen ... de opbrengst gaat naar
een goed doel nl Annick for Kenia!!!







3 opmerkingen:

  1. Prachtig kleedje! 't Past je perfect! Heel mooi!!!!!

    Ik naai mijn zomen in tricot stof altijd met een tricot-tweelingnaald.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo, wat mooi gelukt zeg. Ik naai de tricat zoom ook met een tweelingnaald en een gewone steek.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi kleedje... raad kan ik je niet geven, maar een mening wel: het staat je enorm goed!!

    BeantwoordenVerwijderen