maandag 29 april 2013

iedereen van harte welkom!!!

groot & klein!!!


21 opmerkingen:

  1. Tof! Alleen spijtig dat Geel hier toch redelijk ver af is.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik noteer dit leuke initiatief alvast in mijn agenda... want geel dat is hier vlakbij de deur en dit ziet er heel tof uit! Groetjes creazusje An

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super! Een goeie verkoop! Wij hebben inderdaad een super reis gehad! Gewoon fantastisch!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk! Maar is geel wel vlot te bereiken met de eeuwige werken aan die grote brug?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik kijk eens of ik wat stikbitches kan optrommelen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. awel wiee weet komen we eens langs...eerst eens op de kalender piepen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. jeej! Doet da goed! Wij zitten dan in La Douce France...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik hoop dat ik er geraak! Veel succes alvast!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. jammer dat geel beetje ver is voor mij :-(

    BeantwoordenVerwijderen